Tid?

image18


Vad är tid? =) De du=) , jag har knappt tid med något iaf =). Har ju knappt tid o skriva bloggen nu för tiden. Gannska skönt om jag får säga det själv att få lite paus från datorn.

Har iaf pluggat massor i helgen, sett en dålig melodifitta vinna melodifestivalen o idag har vi varit ute o gått i den fina naturen. Mer plugg blir det ikväll. Imorgon blir det skola, vi ska ha nån sorts utflykt eller nåt. Det ska bli kul. Sen efteråt blir det grupparbete hemma hos oss.

Jag är för övrigt väldigt nöjd med livet tillsammans med min käraste.
tack o hej

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag e väldigt nöjd med livet tillsammans med dig!
Tänker vara här för dig min kära :)

2008-03-17 @ 21:04:00
Postat av: tess

*tappa hakan*
vad säger du? sviker du datorn.. vilken bitterfitta. :P

2008-03-18 @ 20:15:30
URL: http://hondenteresia.blogg.se
Postat av: Terese

Nej, du får gärna läsa min blogg, men man undrar ju såklart vem som läser den för jag har ganska många besökare i månaden. Hur är det annars då? Läser att du flyttat och allt! Vad är det du pluggar?

2008-03-19 @ 09:22:58
URL: http://bebis.nyckelpiga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0