Påsk

Det har varit en trevlig påsk förutom massa skolstress. Var hos mina föräldrar i lördags på dagen och sen körde vi till Magnus föräldrar o åt där IGEN =) Mat var inte så trevligt just då =) .

Nu väntar jag på Lisa o Sandra iaf, o Magnus är ute o springer orientering.

Det börjar vankas inflyttningsfest men vi får se hur de blir.

Annara händer de inget mer vettigt i mitt liv =) .. Mer än att jag trivs ganska bra i största allmänhet och tid är något jag har tappat förståelsen för vad det är. Ganska mycke o göra i skolan just nu. Aja snart vfu så =)

Lite bilder jag tog på en promenad =) Trevliga

image22


image23

Kommentarer
Postat av: tess

fina bilder. längesen vi pratade, skärpning tess och nina. tråkigt att jag inte kan komma på fredag. :(

2008-03-26 @ 19:43:19
URL: http://hondenteresia.blogg.se
Postat av: Terese

Är det inte dags att uppdatera snart?

2008-04-18 @ 16:27:57
URL: http://bebis.nyckelpiga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0