Man kan ju minst

Säga att denna helgen har varit händelserik.
  • Nu har man fått vfu plats i Osby, passar perfekt efter de att vi flyttat.
  • Vi ska förreste flytta tidigare endå verkar de som. Han som ska flytta in i vår lägenhet kan flytta in 1a mars, för en ska flytta in till honom då. Vi får väl se hur de går o lösa. Dom måste ju hinna tapetsera i lägenheten vi ska flytta in i innan vi flyttar in. O dom har inte ens haft besiktning. Så dom ska hinna göra de o fixa folk på en vecka. Lycka till att dom kommer hinna de(allt som har med service o företag verkar ju ta sin lilla lilla tid) Vi får se hur de går o lösa. Vi slipper iallafall dubbla hyror i två månader som vi hade trott från början o Magnus får mer bidrag från csn för han jobbat innan o fyller 25 i år. Så vår ekonomi blev avsevärt bättre på några dagar =) wohoo....
  • I lördags va de fördelsefest för lilla sessan blir stoor. Det var mycke trevligt, med myyycke god mat måste jag säga. Vi gjorde langos själv o de ska jag rekommendera. Så jäkla gott. O mycke dans sen. ouh.. jag har faktiskt ont lite här o var *skämmas*.
  • Igår var vi uppe i Halland o hälsade på lite av magnus släkt, bl a hans nya lilla kusin. George ska han heta visst. Så sööt
  • Idag ska jag till frisören. Det ska bli intressant för jag vet inte riktigt hur jag vill ha de. Vill iaf ha någon förändring. Lite andra nyanser i håret men ljust endå. Vi får väl se hur de blir =) Nu får ni faktiskt klara er själva ett tag.




Hejsansvejsan!


Coolakisarnas dag
image2


ps. Jag e kär i min älskling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0