Livet är ju inte tråkigt just nu kan man ju säga

Hah alltså, tusen saker på en gång. Massor med saker, inte minst att man är sjuk och har skolan så är värdarna för den nya lägenheten helt plötsligt osams om när vi ska få flytta in. Vi får väl utgå från att det är nästa helg och att vi ska stå för tapetseringen.
 Då ska man välja färger, läskigt ju =) hehe. Kan ju bli så fel sånt där men kul. Har redan börjat o packa lite smått. Idag blir det mer och plugg vid sidanom. Jag hoppas verkligen att det löser sig med tanke på att om det blir helgen 1a mars så är det en som ska flytta in i vår lägenhet och en som ska flytta in i hans lägenhet samtidigt
Liiite väl mycket o klaffa. Dessutom skulle det bespara mig väääldigt många timmar på tåget den veckan. Närmre bestämt 13 timmar på ett tåg skulle jag spara in =)

Nu har jag fått tillbaka rösten någerlunda efter min förkylning så man är väl redo för skolan imorgon.
Det blev lite stressigt i fredags, åkte till Ödåkra för o låna en bok vi ska ha läst tills nästa vecka. Inte lite dålig planering dom har alltså. Vi skulle dessutom ha helgen på oss o få tag i en bok tills på måndag och det är ju såå lätt med tanke på att den inte finns någon annanstans än på nätet. Blir till o beställa så får man den någon gång nästa vecka. Kanon ju =) eller inte. Får väl läsa det som är tills senare i nästa vecka istället så man inte kommer alltför långt bak.

Sen skulle jag vilja tillägga att jag har världens underbaraste pojkvän med =)

En väldigt ung Molle=) så sööt image14

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

vilken gullig katt :)

2008-02-17 @ 15:15:28
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0