Herregud!

Nu är jag verkligen glad att jag ska flytta från denna stan, eller ska vi säga rånarligan? När ska alla dessa rån upphöra? Dock skulle jag kunna förstå om dom inte upphör med tanke på polisen i Landskrona, istället har dom väl fikarast eller så är dom upptagna med att se coola ut så man VERKLIGEN förstår deras status i deras yrke(mycke tankespridande för dem när det SAMTIDIGT försigår rån överallt i stan.

jag är verkligen trött på dettta, nu undrar man ju fan om man ska se ett rån när man går ut på stan för dom verkar ta en butik i taget o beta av hela stan. Förhoppningsvis är flytten flyttad till tidigare, kanske rentav om 2 veckor =).

Nu ska jag ringa min mammi, sen kl 10 ska jag ringa Tess (snart tror alla att Tess är min idol. Tihi)

hejsvejs, glöm inte ta på er skyddsvästen och köksknivarna innan ni går ut i stan allihopa =)

Kommentarer
Postat av: tess

haha men gumman. det är lugnt! varför skulle du inte vilja ha mig som idol? :P

2008-02-07 @ 17:28:25
URL: http://hondenteresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0