.....

Idag har jag varit duktig, har gjort instuderingsfrågor o varit nere i stan o shoppat till tess (nej jag tänkter inte skriva vad jag har köpt till dig här). Jag hitta iaf de bästa alltså, soooo Tess är de. =) Det ska bli trevligt med middag på lördag.

Jag är ledig resten av veckan, så skönt. Har fått schemat längre fram nu, himla tur att vi flyttar då. Vi börjar lixom gå fler dagar i veckan någon vecka innan flytten.
Jobbigt o åka tåg så många timmar varje dag. Nu har man iaf liite tur =) .
Vi har sökt vfu(praktik) platser nu, så får väl se var man hamnar.

Imorgon blir de bibban o tess, sen kanske ska jag o min käraste besöka Hässleholm o promenera lite så man har en liten aning om vad för stad de är man ska flytta till, kan ju ha sina fördelar att man vet det =) .

Kise nr 2 har sluppit sin tratt nu, mycke glad katt.


Jaha, nu kommer snart min älskling hem, man kanske borde ta o diska lite =)

441923-1

Kommentarer
Postat av: tess

hur visste du att jag skulle kräva att du skulle skriva vad du köpt? *fniss* jag kittlar dig tills du inte kan hålla dig längre, mohaha..

glatt inlägg! :D
kul och ses imorgon.. fast då SKA vi plugga. men jag funderar på att ta med backup i form av.. håll i dig.. choklad. men shh, säg inget till någon!

2008-02-06 @ 15:23:53
URL: http://hondenteresia.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

söt!

2008-02-06 @ 17:22:54
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0